piątek, 2 maja 2014

Ohayo !- Czyli jak ja widzę Noragami


Hmmm na mojego aska dostałam pełno próśb o ocenę i recenzję różnych serii i mang. Doszłam do wniosku że zrobię na to bloga :D 
Więc zabierzmy się za jakieś dobre znane i bardzo lubiane ( czytaj : komercyjne ale i tak zajebiste) anime jakim jest Noragami :D 










Więc tak, Noragami to bardzo przyjemna i stanowczo za krótka seria.  Wokól tego anime zebrały się stada fanatyków nowości oraz naruto-hejteróf ( tak o was mówię) którzy wszystko porównują do naruto XD 

"Pff, w Noragami  nie ma takich fajnych walk, i wgl nie ma sakury i Sasuke i Hinaty więc wszystko jest żaloffe"- Typowy Naruto-hejter. 

Dobra ale przejdźmy do rzeczy. Streszczenie ? Według mnie to wygląda tak:
Pewnego dnia  Hiyori idzie sobie ulicą z koleżanką (ploteczki-dupeczki itp) 
I nagle zauważ boga yato który goni kota i prawie wpada pod duże auto ale to ducho-bóg więc nic by mu nie było ale Hiyori i tak postanowiła się rzucić mu na pomoc ( w sumie ona nie miała prawa wiedzieć że to bóg ;_; zwracam ci honor Hiyori!)  No a dalej to określę tak: Demony,duchy , 5 jenów, Yukine ( o boże jaki słodziutki *u* ), Wykorzystany seksualnie Yukine (;_;  tylko przytulanie )  utrata pamięci, Yukine taki zły rawr (*u*) Yato i przepocony dres, historie poboczne i happy end ;_; .

Tak wiem nie umiem streszczać, dzięki XD 
Jak dla mnie anime dobre i na pewno nie tylko sezonowe ani nie komercyjne. Opening przypadł mi do gustu a wręcz rozkochał w sobie (ah <3) Grafika śliczna, ale najbardziej mnie urzekła czapka Yukine *u* Co jeszcze mogę napisać? PUNKTACJĘ ;_; (Zabawa w Jurora yay ;_; ) 
Postacie 9/10
Muzyka 9/10
Fabuła 9/10
Grafika 10/10
Yukine 11/10 B|  (żarcik ;_; )

Jak ktoś przetrwał do końca to nie jest typowym Naruto-Hejterem Gratulacje i bez hejtów B| 








2 komentarze:

  1. Chyba mnie namówiłaś ^^ Po Deatth Nocie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Death note ahhh moje pierwsze anime :) może kiedyś ocenie na moim blogu. Dziękuje za miłe słowa i polecam mange death nota :)

      Usuń