sobota, 3 maja 2014

Shingeki no kyojin - czyli Monika ocenia komercje.

No Halo, halo :D

Na wstępie chce powiedzieć że znów będzie typowo " sezonowo-komercyjne anime" ( tylko według Naruto-hejteróf )  Dziś napisze moje odczucia co do Seri pod tytułem Shingeki no kyojin.  Hmm co mam powiedzieć, podobało mi się. Po skończeniu tego anime miałam depresje przez kilka dni ( każdy kto oglądał 21 odcinek zrozumie).  Muzyka - Jak dla mnie osoby która zwraca uwagę na muzykę była bardzo dobra. Na początku byłam fanką openingu 1 ale drugi był lepszy ;-; ( tak mi przykro openingu 1 ;_; )  1 ending też się nie wykazał i przegrał z 2.  A kreska inna niż w każdym innym anime. Pogrubiona i mniej japończykowata ( Mam nadzieje że nikt japończykowaty tego nie czyta ;_;)  Plusem było tu brak wszystkich kunów, chanów , sempajów i samów, bo takie zakończenia kojarzą mi się z ecchi i szkolnymi romansami  (chociaż w większości anime z takimi czanami i sempajami  nawet na to nie zwracam uwagi xD) 





Więc chyba czas na moje małe streszczenie-słowami kluczami tak by nie wyjawić za dużo;_; :
Eren , miasto w murach , atak wielkich gołych ludzi zjadających mniejszych ubranych ludzi, panika, śmierć, ucieczka , armin mikasa itp, zwiadowcy, Levi król ( żarcik ;_; ), dorastanie i inne pierdołki, oddział treningowy, znów atak tytanów, śmierć , zmartwychwstanie, walka, dużo planów śmierci , pobić , mało Leviego , Petry i innych fajnych postaci, odcinek 21 ;_; , pieprzona żałoba do końca, koniec w głupim momencie.

Hmm  czytając mangę czuję się ten klimat. W mandze mówią więcej i zabawniej np : 

















( w anime inaczej to pokazali) 

Z całego serca zachęcam do czytania mangi na internecie. Na razie wyszło 56 chapterów ( podobno ma być 90 ;_; )  Od 31 maja będą wychodzić tomiki co 2 miesiące, Premiera na krakowskim konwencie maj-czerwiec.

Jak ktoś przeczytał to niech zostawi komentarz :D Dziękuje ! 






8 komentarzy:

  1. Podobno nikt z twórców SnK nie przewidywał tak rozległego sukcesu. A jednak. To w sumie trochę smutne, że teraz promowanie tego anime to już tylko komercja, dla kasy. Mi się również podobało. Bardzo oryginalne, pomysłowe i - bądź co bądź - nie dla każdego.
    Blog zapowiada się ciekawie, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Na razie 1 opinia dziennie ale to może dlatego że na razie próbuje zebrać jakąś "publikę , czytelnie " :) Dziękuje że mi pomagasz i mam nadzieje że inne posty też ci się spodobają :D

      Usuń
  2. Podobało mi sie SnK, jedno z moich ulubionych anime, ale jestem dziwnym człowiekiem, nie ruszył mnie szczególnie odcinek 21, ale inne momenty, które innych niespecjalnie ruszyły D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz <3 każdy wzrusza się na czymś innym , moja znajoma wzruszała się na KAŻDEJ śmierci. cały czas płakała XD (;_;)

      Usuń
  3. SnK jest bardzo wybitne ^^ I zgadzam się, że kreska jest wyjątkowa :)
    I namówiłaś mnie do przeczytania mangi, mam chęć ją zakupić xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... Recenzja bardzo trafna. Skrót też ;) A manga... Sięgnę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuje i licze że zostaniesz z blogiem na dłużej :)

      Usuń